Bejelentkezés
BEJELENTKEZÉS

Hungary
  • Česky
  • Slovenština
  • English
  • Polski
  • USA
HUF
0
0 Üres kosár
Szolgáltatások NBD garanciák

NBD garanciák

A ANAFRA szerverekhez kiterjesztett NBD (next-business-day) garanciát biztosítunk. Jelenleg több száz szerverre vállalunk pl. on-site rendszerű (az ügyfélnél) garanciát a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és más európai országokban.

Garancia neve

Garancia időtartama

Kapcsolat

A garancia ismertetése

Kiterjesztett

3 - 5 év

8/5

A reklamáció menete az Általános Szerződési Feltételekben rögzített feltételeknek megfelelően zajlik.

NBD hivatalos szervizközpontban

2 - 5 év

8/5

Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő következő munkanapon, amelyet szervizközpontunkban végzünk.

NBD on-site

2 - 5 év

24/7

Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő munkanapon, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén.

NBD on-site for IT

2 - 5 év

24/7

Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő munkanapon, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás elsősorban informatikai szakemberek számára készült, és az ügyfél oldalán technikus aktív részvételét igényli. A szolgáltatás előnye a napi 24 órás telefonos elérhetőség, amely lehetővé teszi a hiba azonnali diagnosztizálását, ezáltal biztosítva a tartalék alkatrészek megfelelő kiválasztását a hatékony megoldás érdekében.

Mission critical for IT

2 - 5 év

24/7

Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő 24 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás elsősorban IT szakembereknek szól, és az ügyfél aktív közreműködését igényli.

Mission critical 4h for IT

2 - 5 év

24/7

Szervizkiszállás a hiba elhárítása a bejelentést követő 4 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás elsősorban IT szakembereknek szól, és az ügyfél aktív közreműködését igényli. Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő 24 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás nem igényel semmilyen ügyfél általi beavatkozást.

Mission critical for EU

2 - 5 év

24/7

Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő 24 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás nem igényel semmilyen intézkedést az ügyfél részéről.

Mission critical 4h for EU

2 - 5 év

24/7

Szervizkiszállás a hiba elhárítása a bejelentést követő 4 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás nem igényel további ügyfél általi beavatkozást.